Kuala Lumpur dag 2

Jag vill önska er god morgon! Under tiden som ni har legat och sussat har det verkligen hänt saker hos era favoritpojkar i Malaysia. Tapper som låg mer eller mindre hela gårdagen i sängen har nu piggnat till och följt med mig och Svinto ut bland skyskrapor, trafik och asiater i mängder, vilket har varit härligt! Det känns extra bra att ha en fullt fungerande Tapper vid min sida då jag själv har haft fullt upp att jobba som assisten åt Svinto. Frågor som "Var är vi?", "Vart är alla andra?" och sist men inte minst "Vart är Fredrik Hulting?" är frågor som jag fått kämpa med då Svinto inte alltid varit helt klar i huvudet efter sina små "lurar" på dagtid.

Idag har vi på allvar försökt upptäcka staden och det har gjorts till fots. Petrona towers var absolut en sevärdhet, men att åka upp i tornen var vi inte själva om att vilja. Biljetterna tog slut i ett naffs, men fiffiga som vi är valde vi istället att åka upp i det närliggande "TV-tornet" Kuala Lumpur tower. Här fick vi härlig utsikt över stadens häftiga arkitektur och natur. Tyvärr har vi inte haft vädergudarna helt på vår sida, men det var inte mycket annat att räkna med då staden har 200 regndagar per år. Fast med 26 härliga grader låter vi inte en skur om dagen få oss på dåligt humör. Ikväll står ett besök i China Town och Little India på agendan, kanske avslutar vi med ett biobesök innan det är dags att förbereda oss för resan mot Kota Kinabalu!

Här har ni oss på bild. Håll till godo!
Undertecknad, Oskar Lööf.
P.S Era kommentarer ger oss styrka och mod och fyller våra hjärtan med värme..D.S




Kommentarer
Postat av: Helen, Roger

Härligt att Anton är på benen igen. Ni kan prata om dåligt väder här hemma snöar det o blåser. Viken häftig stad ni har hamnat i. Kram på er alla.

2011-01-06 @ 09:52:04
Postat av: Babos

Jag älskar att ni levererar! (än så länge;) Puss på er!

2011-01-06 @ 10:17:59
Postat av: DL

Grymt. Fortsätt leverera! / Brorsan

2011-01-06 @ 12:48:12
Postat av: Börk

Jag blir inte avundsjuk.

2011-01-06 @ 13:02:24
Postat av: Storasyster C

Hahahaha han kan min bror!! Bra att du tar hand om honom Oskar, det känns tryggt!

2011-01-06 @ 13:47:27
Postat av: Grannen M

Säger som föregående: Härligt att se att ni faktiskt levererar uppdateringar. Fortsätt så! :)

2011-01-06 @ 17:35:07
Postat av: B

Skönt att butcho är på benen. Fortsätt uppdatera!

2011-01-07 @ 07:58:04
Postat av: christian loof

Harligt att se att alla tre ar pa benen.Harliga bilder med bra kommentarer. fortsatt sa.

2011-01-07 @ 10:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0